Raya ke empat, smepat jg aku beraya ngn kwn2 satu skolah dlu..mmg seronok..teringat masa sekolah, masa pling best..skunk ramai da yg da kawen, bekeluarga n ada jg seperjuangan dngn ku iaitu masih belajar x abis2..* ops, aku dah abis study,,yeayay.. papun, seronok sepetang bersama kamu.. =)
Wednesday, September 15, 2010
Saturday, September 11, 2010
Syawal 2010..
Love My Family So much..
Purple theme..ehem3...hehe
Alhamdulillah, thun nie d bri kesempatan beraya ag..Tema falily thun nie PINk + BIRU...Sepanjang raya nie, mmg seronok & meriah sambutannya..masa kecik2 dlu kemeriahan drasa time tgh besalamn , sbb dpt duit raya,,x sabar,,hehe..tp skunk da lain, seronok pl tgk kazen2 n anak2 buah aku berbaris mau besalaman..sampai sanggp salam berkali2 semata mau duit raya,* padahal aku tipu jak..hehe.. Tambah dgn gelagat budak2 kecik nie yg pantang nmpk kamera..mmg seronok bila umah ramai budak kecik..masa beraya pl, akak2 sepupu aku siap krim anak2 dorang supaya dpt duit raya lebih..aku yg x tahan menjaga budak2 nie..pompuan tp ligat gila..papun, 2 boleh diambil sebagai penglaman tuk msa dpn nti..haha..
AL-FATIHAH..
Walaupun, raya nie meriah tp kadg2 teringat juga kepada ahli keluarga ku * Allahyarham Ahmad Othman ( atuk ) n Almarhumah Rohana Ahmad ( untie)..ni thun kedua pemergian meerea..*AL- FATIHAH..Allah maha Adil kan, Dia amik 2 org then Dia berikan ramai anak2 buah yg comel tuk family aku..suka sgt coz dorang da pandai pnggil aku 'untie ija'* rasa muda sikit lau gna 'untie'hihih...
Ank buah aku yg kaki posing..hehe
eh3..tg sapa 2.gendut nya..haha
Untie Vs Ank Buah..
* Anyway, tunggu raya tahun depan ag..Mungkin ada perkara seronok lagi k?atau anak buah baru?kazen baru?untie baru?atau aku dpt org baru?manatau jodoh thun dpn..haha..
ok la..SELAMAT BERHARI RAYA...
Mood : Raya..!!
Thursday, September 9, 2010
Snap2 picture..Smile...Click2..
Wah, raya udah nie ari..selepas p beraya, duk lam blik menyejukkan badan..sblom tdo, snap gmbar dulu ngn kazen2 aku yg gayat ngn kamera nie...haha..tp best jg, mcm2 ragam..klu layankan dorang niw, sampai full memory webcam nie..hihihihihi...
K la, dah snap gmbar, mau p cuci piring kemas dapur..ptg nie mo jln ag, p umah family,,,* al kisahnya family besar.. tataaaaaaaa................
Finally....missheartattack.blogger.com!
Laptop bersejarah, yg mencatatkan post aku yg pertama..Love my lappy..
Alhamdulillah, pada 10/9/2010 at 1:29 am iaitu malam sebelum raya, di umah hujau, Kg Bukit Garam Kota Kinabatangan Sandakan sabah, terbuka jg ati aku untuk membuka blog..selama nie aku cuma suka follow blog org lain, n sngat2 tidak tpikir mau buka blog sndiri..* sbb x mau org baca apa2 sal my selft..maluu+ segan ..hihi..
tp ntah mcna pg yg sejuk ini, terbuka pl ati untuk mghilangkan kemaluan a.k.a perasaan malu..huhu..
tgh duudk2 di dapur nie, ngn adik aku, mama ku my auntie inang, menungggu ketupat nie masak sambil msj sama my laling basrul affendi..aku pon bosan, sedar2 jak udah ada blog sndiri..ntah sapa yg buat..KONON >>
Skunk tgh btarung ngn mata c kuat tidur nie untuk menyiapkan blig aku nie, biar sedap mata memandang..hihih..k la, continue editing..zazzz...
~~~ Sebelum tlupa, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI YANG KE 2010..yeayeay,,sok raya!!
Alhamdulillah, pada 10/9/2010 at 1:29 am iaitu malam sebelum raya, di umah hujau, Kg Bukit Garam Kota Kinabatangan Sandakan sabah, terbuka jg ati aku untuk membuka blog..selama nie aku cuma suka follow blog org lain, n sngat2 tidak tpikir mau buka blog sndiri..* sbb x mau org baca apa2 sal my selft..maluu+ segan ..hihi..
tp ntah mcna pg yg sejuk ini, terbuka pl ati untuk mghilangkan kemaluan a.k.a perasaan malu..huhu..
tgh duudk2 di dapur nie, ngn adik aku, mama ku my auntie inang, menungggu ketupat nie masak sambil msj sama my laling basrul affendi..aku pon bosan, sedar2 jak udah ada blog sndiri..ntah sapa yg buat..KONON >>
Skunk tgh btarung ngn mata c kuat tidur nie untuk menyiapkan blig aku nie, biar sedap mata memandang..hihih..k la, continue editing..zazzz...
~~~ Sebelum tlupa, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI YANG KE 2010..yeayeay,,sok raya!!
Subscribe to:
Posts (Atom)














